Da su kurci sto su kukuruzi

Iz neobjavljenih rukopisa Vuka Stefanovica Karadzica, knjiga V Osobite pjesme i poskocice:

Da su kurci sto su kukuruzi

sve bi zene kopacice bile!

Opa cupa cupice

hoce deca rupice!

Opa cupa moj Martin

tesna rupa debel klin!

Podaj Boze

da mi dika moze!

Oj djevojko dilin-dikla

jeli tebi dlaka nikla?

Oj djeticu dili -dis

dodji amo da vidis!

Oj djevojko vedro nebo

ja bi tebe vazdan jebo!

Oj djevojko golubice,

okus malo kobasice!

Oj ti seko u tkanici

Moj ti kurac u jamici

sto me gledas okorela

kurac mi je do kolena!

This entry was posted in Narodna knjizevnost and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

