Po snovima se dan poznaje/Savrsenstvo iznad svega

Nisam pravila krevet sinoc, trebalo je da zavrsim nesto, ali nisam, posto nisam imala vremena i snage da to  bude savrseno. Radila do 2 pa navila sat za 4 da nastavim sa radom. Medjutim, nisam spavala, moj macor Merlin je mjaukao pred vratima i hteo da ide napolje.  Nekad je nemoguc, ne znam da li to ima veze sa tim sto je dobio ime po Merlinu Mensonu. Moj otac ga zove Leone- macora. Dakle, odustanem ako nesto nije savrseno, posle prebacujem sebi, ali sta cu takva sam savrsenstvo iznad svega. Dobra stvar kad ne namestate krevet jeste sto  brze ustajete iz njega, barem se meni tako cini. Onda se setim sta sam sanjala. Nasu popularnu pevacicu  ciju sliku sam videla juce na Netu, ona u novom spotu u nekom tesnom kombinezonu. I sanjam ja taj njen spot u kome se ona okrene i naguzi i njeno dupe zauzme ceo kadar.  Oh, Frojde!!!Mozda ovu noc sanjam Dzenu Dzejmson.   Odem po hranu za macke, burek, jabuke  i stapic od jecma. Ah, da zaboravih reci da je Franceska,Merlinova mama,  sinoc dobila napad igranja sa kablovima, ali hvala Bogu sve radi, stvarno sam zahvalna. Tmuran dan.  Kad ne mogu da se divim lepom danu divim se sebi i svojim mackama. Tako  smo lepe.

This entry was posted in Dnevnik. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

