Vežbe za stomak

Ovo su moje omiljene vezbe za trbušne mišiće.

Ukoliko želite da smanjite obim struka i ako imate masne naslage pored ovih vežbi  preporučujem i trčanje, plivanje  i naravno redukovanu ishranu. Sad je leto pa je pravo vreme da uvedete voćne i povrćne dane.  Dva dana u nedelji koja će biti rezervisana za kuvano i sirovo voće i povrće i dva dana za sirovo voće i povrće. Neka voće i povrće bude različitih boja. Pijte i do 3 šolje zelenog čaja. Salate začinite limunovim sokom i jabukovim sirćetom. Pre svakog obroka možete popiti čašu vode sa 1 kašičicom jabukovog sirćeta i par kapi limuna.

Izmerite obim struka pre početka vežbi i  dijete i  redovno se merite 1 ili 2x nedeljno da biste videli rezultate. Naravno mozete kontrolisati i težinu na vagi i videti koliko cm izgubite za  1 izgubljeni kg. .   Jednom izgrađeni trbušni mišići se lako održavaju.  Do tada dijeta i vežbanje svaki dan, bez zabušavanja!

Advertisements
This entry was posted in Workout and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s