Zbogom

Bole rane

Ljubav je vuk

Ti ne znaš

Koliko teško se smejem posle tebe

Koliko mi treba taj zvuk kad šamar je sve što kažeš

Lane moje

Ljubav je bubašvaba i živi u kanalizaciji, krije se od svetla

Kad zabole me reči ja isplačem ono što ceo život trpim

Smem i da prezirem

Kad odem

Ceo život te sanjam

Ceo život tražim da mogu da odahnem a da me ne osude

Moja patnja je zlato koje traže milioni

Moje srce je zavist i prevara pre svega što je bilo prvo

Ljubav je zub koji se polomio

Ljubav je gljivica

Ljubav je Alfa koju nikad niste imali

Radioaktivno zračenje, tvoj nož u duplji mojih očiju

Uvek smo tako otuđeni i pričamo o nevažnim stvarima

Treba da znaš da se ne plašim ničega ni smrti i da me to sto znam smisao ne čini srećnom

Zbogom.

 

 

 

This entry was posted in Knjizevnost, Poezija, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

